divendres, 7 de febrer del 2014

PRESENTACIÓ

Sóc la Laura Sánchez Ruiz, vaig néixer el 27 de setembre de 1991. Tinc 22 anys i resideixo al Palau d'Anglesola.

El blog que esteu visitant, consisteix en una biblioteca d'aula acompayada de diferents recursos, com vídeos d'explicacións de contes, webs relacionades amb aquest món, pel·lícules dels llibres que apareixen en aquest blog  i altres recursos. 
Aquest blog és una tasca que s'ha de realitzar en l'assignatura de Aprenentatge de les llengües i la lectoescriptura III, de la carrera d'Educació Infantil.
El món dels infants sempre ha estat una cosa que m'ha cridat l'atenció, ja des de ven petita m'agradava jugar a mestres i corregir fitxes. Penso que els infants són el futur del món i que per això la base que ells formin els farà ser una persona o bé un altra, el que vull dir es que si els/les mestres formen infants crítics aquests en el seu futur ho seran.
El motiu pel qual vaig escollir aquesta carrera, és perquè penso que formant als nens/es ajudo a canviar la societat. I precisament en l'educació infantil es on és crea/desenvolupa/ forma la base de tota persona.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada